Konferencja Sprzedaży Kompanii Piwowarskiej

Po raz kolejny wygrywamy przetarg na koncepcję oraz kompleksową realizację corocznej Konferencji Marketingu i Sprzedaży Kompanii Piwowarskiej. Konferencja ma składać się z rozbudowanej części merytorycznej, prezentacji światów marek oraz oprawy artystycznej całości wydarzenia.
Tworzymy koncept nawiązujący do platformy 5. Stadion. Budujemy hangarową halę namiotową (TFS) zaaranżowaną na piłkarski stadion z trybunami dla 1100 osób, murawą i bogatą oprawą multimedialną.
Na naszym 5. Stadionie pojawiają się znamienite gwiazdy piłki nożnej: Figo, Van Basten i Boniek. Arena staje się miejscem prezentacji marek KP, odbywa się w niej także gala wręczenia nagród dla najlepszych pracowników.
Dodatkowo, realizujemy program inicjujący wprowadzenie na rynek nowej marki – Tyskie Klasyczne.