PLATFORMA HANDLOWA DLA KAMPANII 5. STADION

Nasze zadanie polega na stworzeniu platformy handlowej wspierającej ogólnopolską kampanię wizerunkową marki Tyskie „5. Stadion”, przygotowaniu mechanizmów wspierających sprzedaż i odsprzedaż w sklepach detalicznych oraz rozwiązań angażujących obsługę punktów sprzedaży hurtowej i detalicznej do aktywnej sprzedaży. Koncepcja uwzględniać ma także narzędzia budujące widoczność i komunikację Tyskiego w punktach sprzedaży.
Realizujemy serię działań typu tailor made opartych na idei Tyskiego realizowanej podczas Euro 2012.
Wdrażamy m.in.:
- programy lojalnościowo-motywacyjne oraz konkursy dla detalistów,
- programy motywacyjne dla pracowników: obsługa hurtowni, siły sprzedaży,
- ekspozycje produktowe oraz POSM,
- pakiety sprzedażowe,
- gazetki B2B,
- platformy www,
- eventy dla detalistów.