Loading...

PLATFORMA HANDLOWA DLA KAMPANII 5. STADION

Nasze zadanie polega na stworzeniu platformy handlowej wspierającej ogólnopolską kampanię wizerunkową marki Tyskie „5. Stadion”, przygotowaniu mechanizmów wspierających sprzedaż i odsprzedaż w sklepach detalicznych oraz rozwiązań angażujących obsługę punktów sprzedaży hurtowej i detalicznej do aktywnej sprzedaży. Koncepcja uwzględniać ma także narzędzia budujące widoczność i komunikację Tyskiego w punktach sprzedaży.

Realizujemy serię działań typu tailor made opartych na idei Tyskiego realizowanej podczas Euro 2012.

Wdrażamy m.in.:

  • programy lojalnościowo-motywacyjne oraz konkursy dla detalistów,
  • programy motywacyjne dla pracowników: obsługa hurtowni, siły sprzedaży,
  • ekspozycje produktowe oraz POSM,
  • pakiety sprzedażowe,
  • gazetki B2B,
  • platformy www,
  • eventy dla detalistów.


 Poprzedni  Wszystkie prace Następny