Loading...

AMBIENTOWY SAMPLING POD HASŁEM ŚLEDŹ-AUTO

Nasze wyzwanie: opracować niestandardowy sampling, budujący trial oraz świadomość Śledzika na raz – nowego produktu w portfolio marki

Zaczynamy od dokładnej analizy punktów styku. Kierując się pozycjonowaniem produktu, decydujemy się adresować naszą komunikację do studentów i działać w bezpośrednim sąsiedztwie akademików. Przygotowujemy i realizujemy ambientową akcję pod hasłem ŚLEDŹ-AUTO, która – dzięki wirusowemu potencjałowi – staje się niezwykle popularna wśród studentów.

Akcję realizujemy krocząco, działając w bezpośrednim sąsiedztwie akademików, w największych ośrodkach akademickich Polski. Sampling wspieramy setem dodatkowych działań. Na FB realizujemy konkurs, w którym wygrać można UCHO OD ŚLEDZIA, czyli stylowe słuchawki oraz śledziowe pendrive’y. Na Snapchata wrzucamy krótkie filmy z akcji, a w akademikach rozmieszczamy materiały promocyjne.

Dzięki odpowiedniej oprawie, akcja staje się viralem – studenci chętnie fotografują się w śledziowych przebraniach, ze śledziowymi krawatami dystrybuowanymi podczas akcji, ze śledź-autem, na którego dachu pręży się dumny śledzik.


 Poprzedni  Wszystkie prace Następny